زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 1:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



به تالار گفتمان سایت مهتاب دی ال خوش آمدید.


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 9
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 12 /9 /1391


اس ام اس عاشقانه جدید...
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

همیشه هستی ، همین حوالی . . .

.

.

.


دلت را به هر کسی نسپار

این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

.

.

.

مُرده آن است که احساس ندارد …

من امّا …

مُرده تر َم …

احساس دارم …

تو را ندارم . . .

.

.

.


در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم . . .

.

.

.

خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم . . .

.

.

.

“شما”

گرچه واژه محترمی است

ولی ”تو “ شدن لیاقت میخواهد . . .

.

.

.


شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه

دیدن تو می شوم . . .

دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :